Opis delovnega mesta:
• izvajanje dnevnih knjigovodskih opravil,
• knjiženje, kontiranje, vodenje prejetih računov, dobropisov, blagajne, bančnih izpiskov,
• usklajevanje kontov, terjatev in obveznosti,
• vodenje prihodkov in odhodkov po posameznih stroškovnih mestih,
• priprava poročil za Ajpes,
• priprava bilanc za notranje in zunanje uporabnike,
• priprava dokumentacije za pridobitev kreditov in leasingov,
• zaključni račun, BS, IPI,
• obračun davka na dohodek pravnih oseb,
• mesečni obračun DDV + DDV Avstrija
• ter druge naloge po navodilih delodajalca.
Zaželjene izkušnje:
• 3 leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu
Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo.
Kandidati, ki vas delovno mesto zanima in ustrezate razpisnim pogojem, vas vabimo, da nam svojo prijavo pošljete po e-pošti na:
info@ziher.si.